ÄNTLIGEN!!

Hemma igen från mitt lilla äventyr och tillbaka på bloggen. Nice.

Jag blev den 26 oktober inlagd på Universitetssjukhuset i Linköping.
Den 28 blev det en operation (på 4 timmar + ca 2 för sövning, förberedelser, uppvakt mm.)
Jag var borta hela kvällen, och nästan hela dagen där på. Säkerligen mycket beroende på stark huvudvärk och därmed även starka smärtstillanden.
På eftermiddagen/kvällen fredagen den 30 packades jag in i en ambulans och skickades till Västervik, där jag låg på akuten i flera timmar. När jag sen fick komma upp på rummet så var det länge sen jag fått smärtstillande senast och hade då en värk utan dess like.
Jag började alltmer vakna ur min dvala ju mer tiden gick och kunde på måndagen börja "offline-blogga". Dessa inlägg kommer liksom förra gången att dyka upp allt eftersom. (Obs, olik länkar per ord)
Hur som helst så låg jag i Västervik i några dagar. Först på en medicinavdelning (eller vad det nu hette) och sedan på strokeavdelning.

Idag fredagen den 6 november fick jag åka hem på permission under helgen, och så får vi se om jag stannar hemma eller om det blir att åka tillbaka på söndag exempelvis.
Dock är jag inte särsklilt sugen på att åka, resan hem var nämligen inte kul. Först var jag skitsnurrig, kändes som att åka en simulator på liseberg med en hel del drinkar innanför västen, sen kom även smärtan.
Lyckligtvis hann jag hem till Idol. Det var trevligt.

Som sagt så har jag varit och fortfarande är under påverkan av starka mediciner, så ni får ha lite överseende med att jag kanske är lite luddig och konstig här och där. Det är sånt som händer va ;P

(Va trist det här inlägget låter, hoppas det bara är så i mitt huvud)

Nu ska jag ta det lugnt, se vidare på Idol, mumsa på nåt för jag är lite hungrig och muttra över att dvdn är dum i huvudet mot mig. Den har konstigt nog ändrat lite inspelningstider/inställningar och spelat in vissa saker fel, mycket är inspelat, men inte ett endaste Desperate Housewives, och det var ju nästan viktigast. Pruttigt må jag säga.

Ha en jättetrevlig kväll!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin