Torsdag 13/8

08:09
God morgon!
Nu har jag ätit frukost, macka och en mycket bra blandad Oboy, I'm impressed.

Nu kom en sköterska in och sa till mig att ta ur/bort mina metallsmycken för att jag när som helst kan behöva åka ner till MR:n. De har nämligen mycket att göra där nere, så minsta lilla lucka så måste jag vara beredd och färdig att åka ner.
Undrar om det gäller kläder med? Har nog lite metall på bh/topen, eller vänta, det är nog plast.

Nu är jag metallfri, det känns lite konstigt, men med alla MR:er jag gjort den senaste tiden så börjar jag bli lite van.

11:47
Kom tillbaka från MR:n för en lite stund sen och väntar nu på resultatet...och lunch.
Åhh...jag är uttråkad.
Ska nog försöka höra av mig till mina föräldrar efter lunchen, de vet nämligen inte att jag är här. Busigt!

19:30
Nu har jag varit duktigt och ringt både mamma, pappa och Johan.
Den sistnämnde kommer förresten förbi här lite senare.

Det blir ingen operation imorgon, utan på lördag eller söndag. Preliminärt. Beror kanske lite på MR-resultatet och så har de tydligen en del annat att göra där med.
Usch, läskigt med operation. Borra upp skallbenet och hålla på.

Jag har ont i huvudet. Stackars mig!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin