Onsdag 19/8?

14:04
Haha, kul att man inte har koll på dagarna!

Jag är opererad nu i alla fall, och har fått åka till Västervik för rehabilitering. Ont i ryggen, tokigt snurrig, minsta huvudrörelse och allt snurrar. Är riktigt seg i huvudet också. Jag tror att operationen har gått bra. Jag har i alla fall mer känsel och styrka här och där. Bortdomnad på vissa ställen, till exempel bröst och revben.

15:06
Sjukgymnasten kom förbi, så nu har jag gått lite + att läkaren var här och kollade lite. Det finns en hel del bristande i mina funktioner, men å andra sidan så kan ju mycket bli bättre, jag är ju ändå ganska nyopererad.

Det har varit strul med min telefon, mina samtal kom till sänggrannen. Men nu ska det vara fixat.

Jag låg kvar på uppvakningsavdelningen ganska så länge i Linköping, fanns nämligen dåligt med platser på den vanliga avdelningen. Men det funka rätt så bra det med, men jag saknar mitt hem, min säng, min dator, min kamera. Eller åtminstone mitt enkelrum i Lkpg, har inte sett på tv sen i fredagskväll och jag är ju nästan beroende.

Usch, det är läskigt att det stramar så i ryggen, är orolig för att jag ska ta i lite för mycket eller ligga lite fel och så spricker hela såret upp. Men det kliar som sjutton och det brukar ju betyda att det läker, så det är ju bra. Kirurgerna sa dessutom att det var ett fint sår, så det skulle inte vara nån fara, och det har mig veteligen inte vätskat sig något.
Det ser vi positivt på!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin