Buzzadors Veet-kampanj

Jag är med i Buzzadors Veet-kampanj och fick för ett tag sedan ett paket innehållande:
1 EasyWax Electrical Roll-On Kit
1 Veet Precision Wax & Care för ansiktet
1 Buzzador broschyr om kampanjen
11 Veet Suprem´ Essense remsor + våtservett (styckförpackade varuprover)
Och foldrar, lappar och rabattkuponger som ska delas ut tillsammans med varuproverna.
 
Jag gjorde en "unbox-video", men upptäckte vid redigering att ljudet inte fungerade, så det blev inte så mycket med den. Det verkar som att video-gudarna tydligen är emot mig, för jag gjorde även en video när jag prövar EasyWax Electrical Roll-On Kit men även den strular. Har grejat en hel del med att få ordning på den, så vi får se, den kan dyka upp här om några dagar.
 
Vet du inte vad Buzzador är kan du läsa mer om det och om Veet Precision Wax & Care för ansiktet i följande inlägg.
 
 
Jag har som sagt testat nya Veet EasyWax Electrical Roll-On Kit som är ett självuppvärmt vaxsystem med en roll-on-applikator som ger samma vaxresultat hemma som i salong.
Det var lätt att applicera vaxet så länge det var varmt, men jag tyckte att det svalnade lite väl snabbt och då jag var inne i badrummet och inte har något vägguttag där så kunde jag inte ha sladden i under tiden. Själva vaxandet gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra - på benen, armhålorna var en helt annan femma, fy sjutton va ont det gjorde. Fast det är ju klart, efter några gånger gör det nog inte alls lika ont, när man vant sig och stråna blivit lite tunnare. Jag tycker att vaxet inte riktigt fick med sig alla hårstrån, och det var lite svårt att nå och se på baksidan av benen. Remsorna som man drar bort vaxet med var en aning få kan jag tycka, likaså våtservetterna. De senare var dessutom inte särskilt bra, jag fick gnugga en hel del innan allt överblivet vax försvann.
 
Jag har lite vax kvar så jag kommer testa igen innan jag bestämmer mig för om det är något att lägga pengarna på eller om en epilator är något som mera passar mig.
Här kan du läsa mer om Veet EasyWax Electrical Roll-On Kit.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin