Vad ska man då ha dem till?

I dag har jag varit trött nästan hela dagen, så inatt måste jag försöka sova bättre, ska gå och lägga mig tidigt.
Om en kvart kanske? Näe, det lär ju inte hända.

Igår var vi på roadtrip till Jönköping. Var inne en sväng på IKEA och nån djuraffär och fick med oss lite speglar, en halv livstidsförbrukning av doftljus och två rötter hem.
Johan köpte en bautastor vas också, som han ska ha tillsammans med rötterna, för han ska tydligen starta ett räkakvarium.
Va bra, sa jag och sken upp. Då kan vi äta räkor och dricka vitt vin jätteofta.
Då sa Johan att det inte riktigt skulle gå, räkorna kommer tydligen vara pyttesmå.
Så onödigt, varför ska vi då ha dem? Odla fram stora räkor, vettja.

Hoppas ni haft en bra dag.


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin