Ovanligt lång dag?

Är långfredagen en ovanligt lång dag?
Varför heter den så egentligen?

Hoppas ni har en bra påsk med gott godis och färgglada fjädrar.
Jag bjuder på en bild som jag tog någon annan påsk, riktigt när vet jag inte.



Jag har denna dag roat mig med att avkalka både vattenkokare och kaffebryggare, den senare behövde verkligen det. Jag körde på citronsyra-metoden, och jag tror att det funkade ganska bra, vattenkokaren blev förvånansvärt ren i alla fall.
Jag var inte riktigt beredd på att missfärgningarna inuti skulle försvinna, men se det gjorde dem.


Är det här en påsklilja?

Den här fotade jag förra året, för än sålänge har det inte kommit någon i år.
Bara några små blå och ett gäng smörblommor.


 





Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; tack så mycket :')

2011-04-23 @ 08:36:16
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin