Aj som s****, men fint blev det

Jag har idag klippt området runt gräsmattan, under buskar/träd och staket.
Gräsklipparen kommer inte åt där, så jag fick ta det med en gammal avdankad kökssax.

Jag upptäckte efter sisåsär 3/4 att det gjorde väldigt ont i lillfingret. Hade tydligen fått en skavsårsblåsa där, som nu dessutom hade spruckit. Men jag tänkte "ska det vara fint får man lida pin" och fortsatte.
Man är väl ingen mes.
Var som ni säkert förstår tvungen att tvätta händerna sen, och våran tvål är inte nådig kan jag berätta. Jag har blandat tvål och öppna sår tidigare, men det här var bland det värsta. Jag var tvungen att sjunga för att inte skrika rakt ut.

Våran fina utelampa är trasig.
Den blev begravd under en och en halvmeter snö i vintras. Eller ska jag vara ärlig så var det nog närmare 1,65 m, så den är numera i 6-7 bitar.



Nä, nu är karln hungrig.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin