En ambulans här kommer..

..eller om det är en brandbil. Jag ser den inte, hörde bara att det tutade här i närheten.

Men det var inte det jag skulle tala om idag.
Här sitter jag i godan ro på uteplatsen, och vad märker jag? Någon bakar bullar, så orättvist, jag vill också ha nybakta bullar. Men vaddå, det är väl bara att baka, tänker du. Men nej.
1. Jag orkar inte ställa mig och baka. (kan inte någon ge mig lite energi)
2. Jag borde verkligen inte äta en massa bullar, så vad ska jag göra? slänga dem? Aldrig i livet!

Värken sätter säkerligen lite käppar i hjulet också.


Förresten, va dåligt man ser på skärmen när man är ute i solen, eller ute överhuvudet taget.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin