Old stuff

Ja just ja.
Jag har ju inte uppdaterat allt från mitt Örebrobesök, så här kommer det..

Fredag 8 januari
02:44

Dra på trissor, det var ta mig tusan kallt ute idag med. Där ser man =P
Spelade spel med Elin och Karin ikväll, eller ja, igårkväll i och med att klockan är över tolv. Det blev det gamla hederliga Tjejsnack - Varning från 1994. Det var hur många år sen som helst jag spelade det, men kul var det, mycket i och med att Elin är en hejare på att berätta kul "historier". För er som inte vet hur det funkar så går det ut på att man slår en tärning, drar ett kort och läser det alternativ som tärningen visar. Ibland är det en utmaning, typ sjung en vaggvisa eller ät en sked smör, men oftast är det ett påstående och då ska alla rösta på vem som passar bäst in på det påståendet, som t.ex. kan vara Jag gillar sportiga killar.., Jag tycker inte att killar ska göra hushållsarbete.. eller Jag har svårt att få vänner eftersom.., och den som får flest röster ska prata på det ämnet i 30 sekunder. Sen får man poäng om man klarade det bra och utan att skratta.

Spelade kort gjorde vi också.

Nä, nu är det läggdags.


Tisdag 12 januari
10:46

Jag diggar sjukvårdens telesvar/uppringningssystem. "Tryck in ditt rikt- och telefonnummer så ringer vi upp omkring --:--". Lägg noga märke till "omkring", det betyder att de inte behöver ringa exakt, och oftast blir det några minuter innan. Men idag förstår ni, då ringde de 30 minuter efter utsatt tid.
Extra härligt att sitta och stirra på telefonen när man är dyngtrött och bara längtar tillbaka till det varma täcket.

00:57
Jag saknar Johan.
Fast det känns rätt skönt att vara här, även fast jag känner mig lite ensam. Å andra sidan gör jag det hemma också.
Ensam och allena stork, fast jag har ju mig själv att skylla lite.. och "sjukdomen"

Sovtajm!


Söndag 17 januari
nästan 03:00

Imorgon (eller idag) ska jag nog åka hem. Trist, fast jag får ju träffa Johan, det är ju bra.
Idag var mamma och jag och hälsade på min moster, skulle kolla på några bilder på mig när jag var liten, fast de flesta var på mina kusiner och sen en film från när hon och mamma var små.
Efter det var jag en sväng hos min ena brorsa, kände mig bara tvungen att kollade lite mer på hans fyra månader gamla dotter, som är en så urgullig liten skrutt.
Kom hem till mamma igen vid tolvtiden, delade ut det sista av julklapparna, pratade lite och sen gick hon och la sig. Och jag sitter här.

 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-29 @ 07:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin