..och pasta till efterrätt?

Ikväll gjorde jag choklad/neger/cocos/whatever-bollar, eller vad de nu heter.


bild: Egoinas.se                           


Fick för mig att jag skulle lästa gamla inlägg hos Egoina, hittade den här bilden och blev himlans sugen, så så blev det.

 

Johan fick åka iväg och handla de ingredienser som inte fanns hemma.
Sen packade han upp dem på diskbänken.

 

Johan: Sådär, nu är det klart för att göra mat.
Jag: Mat?
Johan: Nä, alltså..
Jag (avbryter): Nämen det låter bra, det säger vi!

 

Why not?! Jag skulle tycka det var en smaskig middag.


 





Kommentarer
Postat av: JENNY VENNBERG

Åh gud så gott !

2010-04-01 @ 14:14:19
URL: http://www.jpic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin