Va sjutton!!

Jasså inte förrän nu publiceras förra inlägget. Kul jul!
Dåligt. Var tvungen att gå in och "publicera" det igen.
Sånt tycker vi ju inte om..

Edit: Google Chrome är lite dålig på det där med nytt stycke (Enter två gånger). Och infogning av bilder. Jaja, blir väl att börja använda html-versionen när man ska skriva inlägg.. eller också gå tillbaka till Firefox. Anledningen till att jag började med Google Chrome var för att min sambo tyckte han skulle ha det på sin nya dator, och då tänkte jag lära mig hur det funkar till när jag ska sno hans dator. Men nu visar det sig att han tydligen har ändrat sig och tänker köra med den webläsaren som är förinstallerad.
Så då gjorde jag allt i onödan. Så deppigt!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin