Kräftklåda

I helgen åt jag kräftor, smaskigt.
Men frågan är om inte jag är en smula allergisk eller så, för jag kände mig lite sjuk senare på kvällen + att det kliade på hela kroppen både då och dagen efter.
När jag kliade fick jag utslag - inte kul.

Fast ska jag var helt ärlig så tror jag faktiskt att det hela beror på att jag inte fick nån snaps, eller nåt alkoholhaltigt överhuvudtaget (i och med mina mediciner)
Jag tror att det blev nåt konstigt kemiskt där ;P




Men kräftorna var ju goda, och det är ju bra.

 





Kommentarer
Postat av: THERÉSE

inte kul om det börjar klia ju.. och de ser faktiskt lite läskiga ut.. hahaha^^

2009-09-08 @ 20:34:58
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin