Hur sjutton kan man undgå det?

Brokeback Mountain går på tv ikväll, vilket jag berättade för min sambo.

Han: Vad är det för nån?
Jag: Men du vet Brokeback Mountain..
Han: Nä.
Jag: Men Cowboys, ute i vildmarken, lite manlig kärlek.
Han: Nä, jag vet inte vilken det är, har i alla fall inte sett den.
Jag: Du menar alltså på fullt allvar att du aldrig hört talas om den?
Han: Ja.

Jag fattar inte. Den var ju typ årets största film när den kom, och det talades ju hur mycket som helst om den.

5 minuter senare säger han att han inte vet vad hoppstyltor är. Jösses, vad har man gett sig in på.

bild: splitsports.com


 





Kommentarer
Postat av: Lina

så du har skaffat ny blogg! jag undrade varför det var så tyst på de andra du har :P hur är det med dig nu för tiden? och hur går det med läkning och allt? jupp. har hamnat i uppsala (eller ja, bor i märsta) och pluggar nordiska språk, rätt skoj faktiskt =) kram!

2009-09-06 @ 14:37:00
URL: http://autresdirections.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin