Fel fel och dubbelkvack

Just nu är jag arg och vresig, för jag har sovit i hundra år.
Och jag lär ju ha vaknat upp på fel sida.

Allting är bara fel just nu. Prutt.


Större delen av dagen, ja den del jag inte sovit bort alltså, har jag gått omkring och nynnat och i bland till och med sjungit på "Mu Bä Dubbelkvack Dubbelkvack". Ni som har småbarn kanske förstår vad jag menar och för er andra kan jag berätta att det är signaturmelodin till ett barnprogram, som tydligen fastnar ganska bra på hjärnan.
Nu är ju grejen den att jag inte har några barn...
..men jag har sett det ändå, varför vet jag inte.

 





Kommentarer
Postat av: Lina

det är kul och folket här är rätt trevliga så än så länge trivs jag ;) nollning däremot är det inte så mycket av för oss som kör kurser tyvärr.. vi har reccegaque och reccemottagning, men inte så mycket mer än så.. tråkigt men sant. du får börja plugga igen! :D

men hur är det egentligen med dig?? fick för mig att titta närmare på din blogg och läste om operation och allt annat! inte visste jag att det var så illa.. =/ hur går det för dig?

2009-09-16 @ 20:54:07
Postat av: MissyElliot

fnissar

Vänta till den dagen du har barn och kan signaturmelodierna till ett 15-tal tramsiga program som är omöjliga att få ur hjärnan...

hahaha...

2009-09-19 @ 09:17:34
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin