Andra avenyn, Riverside, Kommissarien och havet

Jag har aldrig riktigt gillar Andra Avenyn, inte riktigt min cup of tea.
Trist, töntigt, och skådespelarinsatserna är inte på topp, fast det är ju bara min åsikt som jag dessutom skaffade efter att ha sett typ halva pilotavsnittet.

Hur som helst så har det ju kommit ut en liten spin-off, Riverside, som jag tänkte slänga ett öga på idag för att få mig ett litet gott skratt. Och vet ni vad, jag fastnade!
Visst, vissa saker var lite konstiga/dåliga, men på det hela taget så var det en helt okej serie.
Jag är förvånad.

Just nu har jag på Tv4 och Kommissarien och havet i bakgrunden,
är det nån mer som inte har synkat ljud?

 





Kommentarer
Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Sv; Haha fuusk!! Men jag ska äta chokladpudding snart så ;)

2009-09-13 @ 21:56:17
URL: http://krycklina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin