Jag har en Husqvarna-motorsåg i byxorna


Jag gillar mitt (ganska) nya bältesspänne. Johan är lite avundssjuk, men det kan han gott vara för om sanningen ska fram så är jag nog lite avundssjuk med. Han har nämligen också skaffat ett nytt spänne, som är gjort av en riktig Nintendo 8-bitars kontroll.

Min nya medicin är inte kul, ja jag skyller på den i alla fall. Jag har somnat på soffan tre gånger idag, haft lite fler ångeststunder och börjar gråta, varit arg, en aning vimsig och dessutom har jag nu väldigt ont.

Men vet ni vad som hände förut, jag fick massage av Johan.. bara så där!
Undrar vad han vill..

 





Kommentarer
Postat av: Miss P

Sv: Haha knäppt, men det är ganska kul att leka med iallafall :D



Riktigt snyggt bältesspänne förövrigt!

2009-10-14 @ 08:51:01
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Ne de är ju sant;) Kall öl är ju nästan de bästa som finns ibland;)

2009-10-14 @ 09:53:04
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Daniel

ja undra vad han vill!!

2009-10-15 @ 19:05:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lina

låter som en dålig fast bra dag? klurigt. =) har inte vart inne på bloggen förns nu så nu ska det svaras!

ja, biblioteket är enormt! det jag hört om nollningen ska ha varit rätt skoj men i örebro har jag för mig att det går rätt vilt till så det är väl samma i uppsala :P får helt enkelt börja på ett program till hösten! i höst är det tyvärr mest kurser som kör igång, men det kan nog bli kul det med.

hur har det gått med operationen? är den fortfarande kvar eller är den överstökad? ja, verkligen. hur mycket är kvar i dig nu? man tycker ju att det är rätt orättvist att allt ska hamna hos dig, hur tänkte dom då? dumma saker det där. hur är det med ork och sånt?

(du får säga ifrån om jag frågar för mycket)

nej, nu ska jag läsa de inlägg jag har missat att läsa ;)

kram!

2009-10-16 @ 23:28:55
URL: http://autresdirections.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin