Hur sjutton blev det såhär?

Jaha nähä. Dags att sova kanske?
Jag ska upp straxt efter 08.00 imorgon, önska mig lycka till!
För det kan jag behöva.

Konstigt att jag sover halva dagarna.

"Powernapade" tidigare ikväll.
Johan sa att han skulle väcka mig efter en liten stund, cirka två timmar senare vaknar jag, och ifrågasätter varför jag inte blivit väckt, varpå Johan hävdar att det absolut inte är två timmar utan en. För det första så vet vi ju alla vem det är som har rätt. För det andra, är det inte lite länge t.o.m. med en timma? Speciellt såhär på kvällen när man ändå ska lägga sig "på riktigt" inom en ganska snar framtid.
Undrar hur länge han hade låtit mig sova om jag inte hade vaknat? Hädanefter tänker jag ställa alarm på mobilen.

Det är ju tur att jag är ihop med honom, så någon annan slipper ta den bördan.

 





Kommentarer
Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Sv; Haha ja den sista är underbar!

ja dom går på fyran :D

2009-10-22 @ 08:31:05
URL: http://krycklina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin