Härliga söndag, det är min lediga dag

Johan fyllde ju som sagt var år förra veckan (eller förrförra är det väl nu egentligen), så hans föräldrar och bror var nere här i lördags, så stor del av veckan gick åt till att städa och göra fint här. Det var jobbigt kan jag säga, i alla fall för mig.

Jag har fått ny medicin också, de första dagarna var jag rätt yr, nu är jag inte lika yr men istället väldigt trött. Lite humörsvängningar då och då, men ryggvärken, den är kvar den.
Pratade med mamma (Hej mamma!) och hon sa att det brukar ta några dagar innan de får den effekten de ska ha. Knasigt tycker jag, låt mig i stället slippa ryggvärken NU.

Ja just ja, tillbaka till Johan. Han fick en shaker i form av en stor Absolut Vodka-flaska och inuti den fanns det en sådan en-liters med mango-smak. Den har inte jag sett förut, finns det i Sverige? Har nämligen för mig att den var köpt utomlands. Fast det är ju svenskt..?
Vi var även inne en sväng i Vimmerby, bland annat för att äta och då upptäckte vi att det var marknad där. Trevligt må jag säga.



Edit:
Absolut Vodka Mango finns minsann i Sverige, till och med på vårat lokala system. Ska man tolka detta som att jag inte varit där på länge eller?

 





Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Okej jag förstår, va jobbigt. Ja du får ta igen de sen då;) annars finns de ju b - vitamin att köpa på burk oxå:)

2009-10-12 @ 06:46:01
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - mitt liv igenom en kameralins

sv. tack så mkt :D

2009-10-12 @ 11:27:45
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin