Before and after..


bilder gjorda på: http://www.sp-studio.de/


Snart är det dags för operation igen. Jag vill inte.
Det är nämligen inte alls kul att ligga på sjukhus, i alla fall när det inte finns ett piss att göra och de andra patienterna är 65+:are. (majoriteten var ännu äldre)
Jaja, man får ju se det positivt, jag får ju bort all skit i alla fall. Det är ju alltid nåt.
Dessutom är jag ju förberedd nu och kan packa efter behov. Sist åkte jag egentligen dit för att göra en magnetröntgen, eller visst de hade väl kanske nämnt nåt om att det kanske skulle bli tal om inläggning.

Apropå det, i somras la jag in saltgurka.
Den ska inte ligga i för länge för
den blir inte god då.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin