Måndag 2 nov

23:48
Måndag kväll och jag har börjat vakna till lite.. bättre sent än aldrig heter det ju.
Haha nädå, egentligen så menar jag inte för dagen utan mera uppvak ur narkosen.
Känner mig klarare i skallen nu, men dock har jag en sjuhelvetes brutal huvudvärk, inte alls kul kan jag berätta. Är i Västervik nu, kom hit i fredagskväll. Fick ligga på akuten ett bra tag innan jag kom upp på mitt rum (enkelrum - YEY!), tyvärr fick jag ju som sagt ligga väldigt länge, och utan yttligare bedövning, har nog aldrig haft så ont.
Jag skrek, tårarna sprutade, sjuksystrarna försökte ta reda på vad jag ville ha till frukost och allt var åt helskotta.
Men snart blir det nog sovdags. Ögonlocken börjar bli lite små tunga.
Kipp!!

 





Kommentarer
Postat av: - Jennifer -

Nu har du chansen att vinna en gratis tur med mig till idol finalen! Kolla in min blogg och följ tävlingen :)

http://Jennfs.blogg.se

2009-11-08 @ 18:56:04
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin