Hallå där världen.

Usch va dålig jag har varit på att uppdatera. Skärpning!
Men jag har saknat en del motivationen och det är JÄTTE fint väder ute. (dessutom äger jag ju ingen dator längre)

Helgen har jag spenderat genom att dricka öl, dricka drinkar, grilla, dricka grogg, grilla lite mer.. men framför allt sola.
Riktigt trevligt. Söndagen var dock kanske inte lika trevlig. Den gick mera ut på att sova, va bakis, må illa, ha bakfulleångest och känna sig allmänt ynklig.

Jag var inne på Bloglovin' nyss för att läsa bloggar som jag följer, vanligtvis brukar det vara max 9 st nya inlägg, men jag antar att jag inte varit  inne där så aktivt i helgen för det var nämligen 62 nya. Det blev en del att läsa.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin