Student

Har inte haft internet på ungefär hela dagen i förrgår och kanske halva dagen igår. Vet inte riktigt när den kom tillbaka, var nämligen på studentfirande hela dagen igår.
Man blir en aning handikappad utan internet, lite skumt faktiskt, borde inte vara så. Detta nedrans datasamhälle ;P

I onsdags (förrgår) var jag i alla fall på vårdcentralen, lite skönt det, att jag kunde roa mig me nåt nu när internet inte ville fungera. Eller roa och roa, så himla kul är det ju inte på vårdcentralar.
De lyssnade i alla fall på mitt hjärta, slog mig på diverse ställen med en lite klubba (typ knäna.. och konstigt nog armarna, man har visst reflexer lite överallt), kände lite här och klämde lite där och tömde mig på massa blod.




Igår tog min sambos lillebror studenten, så då var vi uppe och firande honom....och åt tårta. Väldigt god tårta.
Det bjöds även andra ätbara saker som rostbiff, potatissallad, skinka, pestokyckling, cornichons, 4-5 olika melonsorter, kiwi, jordgubbar, litchi, drakfrukt, ananas, mango och lite annat som jag inte har nån aning om vad det var.




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin