Tvätt tvätt ständigt denna tvätt



bild: www.electrolux.se

Idag var det tvättdag om gällde, och nu har jag så ont i kroppen att jag knappt kan röra mig. Lite ungefär som om jag blivit överkörd av en ångvält från midjan och ner (måste ringa och boka tid på vårdcentralen för fortsatt utredning) och det är ju inte allt för trevligt.
Fast jag har faktiskt diskat idag oxå. *sträcker stolt på sig*

Nere i tvättstugan hade de köpt in några nya maskiner, de var coola. Vägde tvätten och höll på, dock var de lite krångliga att förstå till en början och så tog de mycket längre tid på sig att tvätta än vad de gamla gjorde, så det var lite b.
Undrar om det är nån skön centrifugering på dem..? (om ni fattar vad jag menar :P)

Nu ska jag sova, så jag kan komma upp imorrn och fixa klart designen på denna här inga bloggen.
Skit oxå, jag har kvar lite kläder som jag måste hänga upp, damn!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin