Jag målar ankor



Usch, jag har sån huvudvärk. Gissar att det kan vara bra att dricka lite vatten.. men det är långt till köket..och jag orkar inte resa på mig. Ja, jag vet, jag är lat.

Rent teknisk är det midsommar nu, och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska hitta på. Antingen så åker jag iväg nånstans, eller oxå så stannar jag hemma och grillar eller nåt. Jaja, det visar sig nog.
Förra året så byggde jag och en kompis en midsommarstång med hjälp av några kvistar och en häftpistol, det var dessutom mörk ute så vi såg knappt nåt. Vi skulle överraska en kompis och behövde därför vara ganska snabba.
Behöver jag tillägga att den inte blev så fin..?
Det var dock roligt, och vännen blev glatt överraskad. En aning rörd om jag inte minns fel, så det hela blev ju lyckat ändå.

 





Kommentarer
Postat av: EVELINA

sv: tack din ät också fin!

2009-06-19 @ 13:33:10
URL: http://widaeus.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Glad midsommar!!!

Hoppas du får en härlig dag!

2009-06-19 @ 15:25:53
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin