Happy

Idag är jag glad.. visserligen lite smått stressad just nu.. men glad.

Dagens att göra lista:
* gå till posten
* gå till vårdcentralen
* fylla i viktiga papper (tråkigt och jobbigt..men görs det bara så blir det mycket roligare sen)
* läsa bloggar
* leta fram det snyggaste arbandet på Bracy.se
* städa lite kanske
...hmm.. undrar om man hinner äta nåt idag..jaja, det visar sig ;P

Ni har väl inte missat Moonzannas tävling där man kan vinna ett armband från Bracy.se
Jag ska i alla fall vara med!

 





Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Ah bra - tack :) Kom på det där med videon sen bara för att jag pratade om rundtur i videobloggen.. hade helt glömt att jag filmade lådan ;)

2009-07-23 @ 14:35:44
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin