Animering

Eller ja, bildspel kanske hade varit ett bättre ord.

Var tvungen att pröva på att göra en.. och så himla bra blev den inte. Man ska kanske ta och använda stativ nästa gång, fast jag hade faktiskt inte tänkt på att man kunde ha dem som bildspel/animering när jag tog dem.
Och sen speeda upp det lite, men det kunde jag inte med den här för det såg bedrövligt ut.




En sak kan man dock konstatera, det är att min katt gillar gräs

Edit:
Dessutom funkar den inte.. hmmff..

Nu så! Nu ska det funka...förhoppningsvis.

 





Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha håller med där :P Jag tyckte också det var mest intressant ;) Nä det gör den väl inte jag tror dopck att han drog i de för att se hur det ev skulle ha sett ut om han föddes med andra gener.. ;)

2009-08-01 @ 09:47:48
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Nene

så söt ^^

2009-08-09 @ 22:14:45
URL: http://fotografint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin