Veet Precisionsvax

Jag har prövat Veet Precisionsvax via ett företag som heter Buzzador.
 
Som medlem i Buzzador får man pröva nya produkter och tjänster och dela med sig av eventuella varuprover, som man sedan diskuterar med sina vänner och bekanta. Man kan även skriva om dem så här på en blogg eller på Facebook m.m. Under kampanjens gång så kan man skicka in små blixtrapporteringar om hur det går, och framåt slutet skickar man in en större rapport om hur man upplevde kampanjen och produkterna. Vill du bli en Buzzador så klickar du här.
 
Till produkten..
 
Nya Veet® Precisionsvax och ansiktsvård är den perfekta kombinationen av långvariga resultat och återfuktad hud. Särskilt framtagen för borttagning av ansiktshår. Med den lättanvända tuben applicerar du en precis mängd vax exakt där du behöver det – ögonbryn, överläpp och haka. Skäm bort huden efter med vår efterbehandlingskräm som berikats med Aloe Vera. Resultatet – huden kommer att kännas både len och återfuktad. Veets hemsida
 
Jag tycker att den var väldigt lätthanterlig, även fast den kallnade lite väl snabbt. Men då den är väldigt enkel att värma upp igen så är ju inte det några problem. Jag vaxade ögonbrynen och kunde lätt dela upp stråna med hjälp av en medföljande pinne. Vaxet tog lite dåligt här och där, så jag kände att jag behövde vaxa om på några ställen, vilket man nog egentligen inte ska göra. Men busig som jag är gjorde jag det ändå, och det gick bra. Jag gillar efterbehandlingscremen, lättarbetad och doftar gott.
 
Jag kan tänka mig att köpa den här produkten.
 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin