Insomnia

Jag hade stora problem med att somna inatt, trots att jag var jätte trött, det gick bara inte. Myrkrypningar, ont i hela kroppen, speciellt i ryggen där värken bara blev värre och värre. Det hela var nästintill outhärdligt, jag ville seriöst krypa ut ur min egen kropp. Kunde inte ligga still i mer än två minuter.

Tillslut bröt jag ihop och väckte Johan, så han fick trösta mig och försöka få mig att tänka på annat. Efter sisådär en halvtimma konstaterade jag att det inte funka och kröp över till min sida, där jag efter kanske en kvart eller så tillslut somnade av ren utmattning.

Yey, flera timmar åt skogen.


Näe, nu talar vi om nåt roligare tycker jag.

När jag var uppe hos mamma i början av januari så var träden utanför riktigt vita och fina.
Lite sagolika faktiskt. Jag passade på att fota dem, dock var de ännu finare i verkligheten.



(klickbara bilder)


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin