Reflexskärm deluxe

Jag är ägnat morgonen med att, förutom småstädat lite (inte illa, duktig mig), börjat bygga på en reflexskärm. Jag tyckte att det verkade kul.
Reflexskärm är dessutom något som jag kan behöva, och just nu inte riktigt känner att jag har råd med.
Men den är som sagt inte klar än, för min sambo sa att han hade nåt jättebra foliegrejs, så då tänkte jag använda det, och han är inte hemma nu och kan berätta vart det är.. så då får det vänta. Men när den är klar kommer den vara världens finaste och bästa.

Reflexskärmar                               Bild:cyberphoto.se


 





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Jo, det kan jag tänka mig.

2009-09-24 @ 12:30:33
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? :)

MVH Jennie

2009-09-24 @ 16:44:24
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin