Blodet forsade

Jag började blöda näsblod nyss, och det var inte lite.

Rensade ur mobilen och hittade en hel del bilder.
Tyvärr är det ingen bra kvalitet :(


En stycken regnbåge. Det syns inte så bra, men den är dubbel.

Andra änden på den. Undrar om det finns guld i änden på den.

En igelkotte vid namn Rutger Kottson, som vi blev polare med, han var framme och hälsa flera gånger under sommaren.

Utsikten från mitt rum på Universitetssjukhuset i Linköping. Rätt mysigt.

Mamma och jag hamnade på ett mysigt fik i Västervik där det fanns ett päronträd med grymt många päron.

Vi hittade även en tjusig buske som vi var tvungna att dokumentera.

En kråka som är ute och spatserar.

Hej på dig kråka.

En kreation som jag hittade i Focushuset i Vimmerby. Tyckte den var fin.

Häromkvällen när jag skulle sova.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin