Läkerol Fruit Smoothies del 2

Del 1 har ni här.

Läkerol Strawberry & Guanabana
Doft: Len, söt och godis.
Smak: Sött, fruktig, krämig, artificiell jordgubbe, röda ferraribilar och lite kräm.

Den är god men smakade tyvärr, precis som den andra, lite för mycket sötningsmedel.
(Johan frågade precis vad jag gjorde, och jag svarade 'provsmakar', varpå han erbjöd sig att hjälpa till. Jag sa att han inte behövde och visade upp läkerol-påsen. Då svarade han genast 'Jaha, tack men nej tack') Så om du heller inte är något vidare fan av sötningsmedel så är dem här inget att rekommendera.

Jag trodde faktiskt att den här skulle vara godare än vad den var, och att den skulle vara godare än hallon-varianten. Men hallon var nog snäppet godare, men det kanske har med granatäpplet att göra.
Jag har kommit in i en period då jag starkt gillar granatäpple, det började med ett doftljus som luktade så himla gott att jag på riktigt ville ta en tugga.

Nå väl..

Betyg: 3/5


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin