Det är otroligt

För en stund sen* ringde det.
Jag: Jag det är Harriet.
Jag: Hallå..?
Telefonist: Hej, jag ringer från blablablaa (samma företag som sist), har du Harriet hemma?
Jag: Näe, hon är inte hemma.
Telefonist: Okej, då får jag ringa någon annan gång.

Är dem så dåliga på att lyssna?
Eller vill dem bara inte käfta emot?


* Tänk: gå på toa, slå igång Johans dator, sitta i ett halvår och försöka komma på lösenordet till bloggen eftersom jag korkat nog har automatisk inloggning på min dator, slå igång min dator för att ta reda på lösenordet, göra lite mackor i väntan på att den ska starta, upptäcka att smöret är väldigt slut och istället försöka komma på något annat som man kan använda, bre´ mackorna, gå tillbaka till datorn, leta reda på lösenordet, logga in på bloggen, skriva inlägg, konstatera att detta har blivit en väldigt lång mening, publicera)

 





Kommentarer
Postat av: elin

sv: nej va trist :/ För mig är det vekligen en lättnad att bära runt på en sån liten, öven fast den inte går ner i fickan.. den väger iaf inte lika tungt som 5dmarkII haha... :P

2010-04-30 @ 14:33:08
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin