Kan grisar flyga?

Så här är det, min sambo är skitdålig på att komma ihåg vad han ska handla.
Det är alltid nåt han glömmer och det är alltid nåt av det jag ville ha.
Därför har vi nu börjat med inköpslistor till honom. Hur som helst så skrev jag en sådan till honom igår, men kommer på straxt innan han ska åka att jag glömt skriva dit kaviar och säger till honom att köpa det med.
Det är när jag lagt mig som det slår mig att så kan jag ju inte göra, muntliga listor funkar ju bevisligen inte, och kommer fram till att jag får äta min frukostmacka utan kaviar, det är inget mer med det.
Men vet ni vad, vad tror ni jag hittade i kylskåpsdörren imorse? En kaviartub!!

Är det så att grisar nu har lärt sig att flyga? Man kan ju undra.

Fast det visste jag förresten redan, för det upptäckte jag och en kompis för typ tre år sen.


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin