Superbra bantningstips

Var ute på promenad idag, fotade.
Drog med mig sambon också, han var väldigt villig förvånande nog.

Vi gick en sväng i skogen, där vi här och där stötte på svarta skalbaggar..
9 hela och 3 halvor allt som allt
, och som ni säkert förstår så var inte alla vid liv. Det hade dock varit väldigt kul, men det är nog lite jobbigt om man inte har nåt huvud.. eller rumpa. Hur äter och bajsar man då? Man får se det positivt, man blir inte så fet om höfterna. Att inte dietister tipsar om sånt!?

Tyvärr är det nu så att min kamera och daton inte riktigt vill samarbeta som jag vill att de ska göra (mycket elakt av dem), utan jag måste då använda en separat minneskortsläsare, och den är väldigt lååångt borta, säkert 2-3 meter, så jag orkar inte hämta den.
Jag bjuder i stället på några andra bilder, så får ni se de andra senare.
(om nåt av det som fotades idag fastnade på bild vill säga)


Här kommer lite flugor...



 





Kommentarer
Postat av: Angelique

svar: Ååh tack för svaret ang. ljuset :D

2009-09-20 @ 01:18:45
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin