Desperate Housewives

Kom nyss att tänka på Desperate Housewives, saknar det, vill veta vad som hände.
Vem gifte sig Mike med??
Om det diskuteras det hej vilt på forum, det är ungefär 50/50 mellan de som tror på Susan och de som tror på Katherine, dock verkar det nästan som att det är flest som hoppas att det är Susan. Sen finns det andra tankar också, så som att nån av dem bara drömmer, eller att Mike gifter sig med någon helt annat.
Jag vet faktiskt inte riktigt vart jag står någonstans, men det lutar nog mest åt Susan eller nån ny. Inte för att jag inte gillar K, men hennes och Mikes relation känns inte så kärleksfull som den borde, det känns mest som att det hela bara har varit kämpigt, bekräftelsesökande och handlat om att få honom att komma över Susan.
De måste förlova sig för att bevisa för sig själva och för andra att de är dem och att de faktiskt är kära.
(Usch, tycker riktigt synd om Katherine, tror jag ångrar mig, jag hoppas nog på henne nu)

Fast sen är ju DH så mycket mer än bara Su-Mi-Ka.
Hur kommer det att gå mellan Gaby och Carlos syskondotter?
Kommer Bree nånsin skilja sig från Orson?
En ny hemmafru kommer dyka upp, spelad av Drea de Matteo, hur är hon och vad kan hon skapa för intriger?
Det ska bli riktig spännande att se!



Tack och lov är det inte så långt kvar till säsongspremiären.
27 sept på ABC (US) och 6 okt på Kanal5 (Swe)

 





Kommentarer
Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Sv; haha ja visst är han :D

2009-09-14 @ 08:40:03
URL: http://krycklina.blogg.se/
Postat av: Tezz

Jag hoppas på Susan, men vem tror jag på? Hmm, vet inte. Tror nog på Katherine... :-P

2009-09-14 @ 09:22:13
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin