Confessions of a Shopaholic...

Jag har fått ett sånt craving att shoppa, speciellt skor, högklackade.
Jobbigt bara att jag antagligen inte kan gå i dem, inte än, men det funkar lite som en morot. Har sett massa söta.
Dem här hittade jag till exempel på Halens.

De kanske inte riktigt är min stil, men tittar man ordentligt på dem, speciellt den högra, så ser man att dem gärna vill bo hos mig. Faktiskt.

 

Såg på Confessions of a Shopaholic (En shopaholics bekännelser) förut idag, eller rättare sagt, jag såg lite mer än hälften, sen kom det nåt i mellan, men nu blir det att se klart.
Den handlar om en tjej, Becky, som är galen i att shoppa och hennes högsta önskan är att jobba på modetidningen Alette. När hon av en händelse får jobb på en finanstidning under samma förlag som Alette ser hon det som en perfect chans att få in foten. Men att skriva om ekonomi och ge tips är kanske inte det bästa när man själv är shopaholic och har ekonomiska problem.


Edit: Nu har jag sett klart filmen, och den får betyg godkänt :)
Mycket fluffiga och färgsprakande klänningar innehöll den, men även lite kärlek, lögner och skratt.


 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-22 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin