Fredag 6 nov

12:35
Om Johan sköter sina kort rätt och inte krånglar så åker jag hem ikväll, annars blir det i morgon under dagen. Johan ville kanske åka hem efter jobbet och hämta nåt, eller hur det nu var, sen komma och hämta mig. Men då kommer det bli stressigt och jag kommer säkerligen missa början på Idol (inte jättestor grej egentligen, men ändå, vill i alla fall inte stressa) och då tycker jag att det är bättre att jag tar det lugnt och försöker hitta nån tv här och bli hämtad imorgon.
Han slutar 18 (jobbar ofta över lite), det tar minst 20 minuter att åka hem fram och tillbaka, enkel resa hit tar beroende på trafiken lite mindre än en timma (säg ~ 50 min). Lägg till lite tid för in- och urpackning ur bil. Idol börjar 20. You do the math!

(Seriös, det är ju ingen ide att ens försöka idag)

Föreslog att han kunde åka hem på lunchen och hämta det han skulle, så vi får se om det kan passa den unge herrn, han skulle i alla fall fundera på det.
Nu orkar inte jag slösa mer energi på att muttra/fundera/whatever över det. Det blir som det blir.

De har nu höjt min långtidsdos, till vad vet jag inte. Oxynormen är den samma, bara 5 alltså.
Stygnen vet jag fortfarande inte när dem vill ta, inte heller om jag måste komma tillbaka hit för att ta bort dem, för att de vill se hur det ser ut eller om jag kan gå ner till Vårdcentralen hemma och ta bort dem. Vore hur som helst skönt att slippa åka hit fram och tillbaka bara för det. Va sjutton, jag får väl fota skiten då och maila dem :P

15:30
Nu är dem här inne och rengör grannsängen, det stinker sprit. Underbart. Inte alls huvudvärk och yrselframkallande. Haha, vad negativ jag är, det är ju faktiskt bra att de rengör.
Dock är jag inte alls förtjust i att vissa dränker händerna i sprit för att sen genast hälsa på mig = jag får sprit på händerna som jag sedan måste ligga och lukta på, tack och lov så försvinner den värsta doften ganska fort.
Nu är jag snurrig.

Johan ska försöka komma och hämta mig så fort han kan, trodde att det inte skulle vara allt för svårt att vara hemma typ 19:50.
Mediciner och stuff för helgen har jag fått nu med. En hög med tabletter, lite droppar, lite pulver och tre sprutor (läskigt). En liten höjning på långtids blev det också, skönt. Hoppas det hjälper nåt.

Stygnen vill de ta bort här på onsdag. Mutter. Nåja, det får duga. Lite jobbigt att behöva krångla och åka in igen bara, jag har nämligen planer på att stanna hemma. Fast de vill väl gärna ha lite koll på mig förstås. Jaja. Jag kanske får så ont att jag ångrar mig/behöver åka tillbaka.

18:10
Packad och klar, färdig för att åka. Undrar om Johan kommit iväg ännu. Jag ringer och kollar.

18:14
Japp, han är på väg. Gött.
Känner mig lite nervös och småstressad. Ta det lugnt nu Harry, andas. Det viktigaste nu är din hälsa, slappna av, sådär ja. Lugn. Såja..

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin