Så kan det vara

Jag trodde att det skulle va mulet och regna idag, men det var ju jätte fint och soligt. Så vi passad på att vara ute, för vem vet hur länge det varar.



Så vi passade på att lufta kaktusarna lite.



Katten tyckte att det var skönt att ligga och svalka sig under ett paraply, och äta gräs.
Flugor va inte dumt det heller.



Flugorna i sin tur föredrog döda gamla getingar, eller hur man nu ska tolka detta.

Om ni undrar vad paraplyt gör framme så är det för att så fort jag kommit ut och börjat fota, så kände jag några små regndroppar på min ena arm. Vad va det jag sa, så fruktansvärt typiskt! Men jag tänkte banne mig inte ge vika för lite regn, då det fick bli att ta fram paraplyt. (mest för kamerans skull)
Men sen vet ni säkert hur det är med regn och paraplyn, så fort paraplyt kommer fram så slutar det regna.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin