Spännande sms

Jag fick ett sms av en kompis.

Psalm 199:
Den baddräktstid nu kommer, när magen blir för stor. Då valkar bara sväller, och celluliter gror. Generande behåring, lyfts fram i solens ljus. Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. De krav som sommarn ställer, förstör vår ledighet. Vi sitter där och gnäller, fy fan vad jag är fet. Fast vem vill motionera, när man kan sitta still. Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till! Trevlig sommar!

Min sambo har också fått ett sms, hans var dock lite skummare.

Varning! Om du får ett sms med ett meddelande om att du skall köra upp ett järnrör i röven, gör inte det. Det är ett lur-sms, det gör skitont.

Humorn är på topp.

Följ min blogg med bloglovin

 





Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, det var en bra variant av blomstertid. ;)

2009-06-20 @ 10:21:53
URL: http://alterica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin