Telefonsamtal

Jag pratade med min mamma i telefon förut, har inte pratat med henne på flera veckor så vi hade en hel del att prata om.
Och pratades gjordes de. I lite mer än TRE timmar!! Jisses! Det är ju nästan så att telefonen växer fast på örat.

Pratade om att mellan himmel och jord gjorde vi i alla fall, hon har tydlign åkt på bältros. Trist!
Jag hade fått för mig att man kan få det om man inte haft vattkoppor som liten, men tydligen är det tvärtom, man måste ha haft vattkoppor för att få bältros.

 





Kommentarer
Postat av: Instruktören

Det är ballt att ha en bra relation till sin mor. Bra, men inte alltför bra. Det är ballt.

2009-06-18 @ 18:52:40
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin