Sista juni

Jag har varit på Magnetröntgen idag och röntgat halsryggen och hjärnan.
Läskigt. Jag fick ha huvudet fastsatt i en liten plast-bur. Galler för ansiktet.
Tror det tog mer än 45 minuter, och helt blixtstilla var jag tvungen att ligga.
Ryckte lite i kroppen. Fick ont i huvudet, både i och utanpå, pga det höga ljudet och hårdheten på buren.
Fötterna somnade med.
De sprutade in kontrastvätska i armen. Undrar om det syns på mig? Har jag högre kontrast nu? :P

Men det var en spännande upplevelse. Har bara magnetröntgat ländryggen förut.

Nu ska jag kolla på Morden i Midsomer, för det har börjat.
Skriver kanske mer sen.

 





Kommentarer
Postat av: Becca

vilken fin blogg du har =) och visst är morden i midsomer bra? jag älskar pogrammet :)

2009-06-30 @ 23:16:20
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin