Kattrumpa i ögat

Om jag liggar på soffan alternativt sängen och min katt vill komma och gosa, så ställer hon sig i stort sett alltid med huvudet ner mot mina fötter, vilket resulterar i att jag får hennes arsle i ansiktet. Hon tycker tydligen att det är jättemysigt, men jag är ledsen men jag är inte beredd på att hålla med henne. Tyvärr kissen.
Är det bara min, eller är fler katter som gör så?

Jag har varit duktig i dag, jag här städat massor på mitt rum. Kartonger hit och påsar dit.
Men jag börjar få ordning där nu. Yey. Det håller på att bli en syateljé/fotostudio/och lite allt möjligt rum.
Jag är sååå slut i benen.

Förresten, jag fick brev från vårdcentralen. Alla prover som de tog för typ en och en halv vecka sen så bra ut. Det ser vi positivt på. Ingen Borrelia här inte...och allt vad det nu var.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin