Jag ska ha gäster fler gånger

 I och med inbrott och trista besked så har jag tappat ork/lst att hålla ordning här.
Det har därför blivit en hel del disk, prylar överallt och dammråttor stora som katter.

Därför kändes det inte allt för kul när min sambo i fredagskväll meddelade att en polare till honom och dennes kompis tänkte komma hit på lördagen och sova några nätter. Jag sa dock att det var okej.
Nu så här i efterhand så ångrar jag mig inte. Min sambo måste känt lite obehag över röran han med och gick upp tidigare än mig i söndags och städade och dammsög större delen av lägenheten.
Sen ställde sig våra gäster och diskade nästan all vår disk, vilket både jag och sambon var pinsamt och... ja menar dom ska ju inte behöva ta hand om vår disk, men de vägrade sluta. Och det blev ju fint sen :P
Efter vi ätit så tog jag resten av disken.. så jag gjorde nån nytta jag med.

Nu är jag ensam hemma (bortsett från katten) för sambon jobbar och gästerna är nere på festivalområdet, där de ska jobba när festivalen börjar senare i veckan.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin